Po aktywacji programu nadal nie można zapisać projektu. Co zrobić?

Jeśli mimo poprawnej aktywacji programu Artisteer próba zapisu projektu kończy się komunikatem błędu: "Zapis pliku niemożliwy, proszę się skontaktować z pomocą techniczną produktu" oznacza to, że prawdopodobnie przed aktywacją właściwego klucza został użyty klucz "niewiadomego" pochodzenia bądź wersja programu pochodziła z "nielegalnego" źródła. W takiej sytuacji należy otworzyć edytor rejestru (np. regedit) i odnaleźć ścieżkę:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Extensoft\Artisteer\3\
lub
HKEY_CURRENT_USER\Software\Extensoft\Artisteer\4\
w zależności od wersji programu.

Następnie odnaleźć wpis "Serial" i wprowadzić tam właściwy i legalnie zakupiony numer seryjny. Po uruchomieniu programu zapis powinien być już możliwy.

Jeśli mimo wstawienia poprawnego klucza program nadal nie zapisuje projektów należy program odinstalować, usunąć całą ścieżkę z rejestru czyli HKEY_CURRENT_USER\Software\Extensoft, ponownie zainstalować i aktywować program podając legalnie zakupiony klucz.

« Powrót do listy pytań