1

Temat: błąd przy zapisie do artx

Mam Artisteer3 i przy zapisie projektu do artx wywala mi błąd. Czy ktoś ma taki problem i czy ktoś już z tym sobie poradził

2

Odp: błąd przy zapisie do artx

Witam.
Czy komunikat błędu brzmi "Zapis pliku niemożliwy..." i masz prawa do zapisu w katalogu, w którym próbujesz go zapisać?

pozdrawiam...

3

Odp: błąd przy zapisie do artx

Tak, właśnie taki błąd wyskakuje.
Dodam, że klucz zakupił kolega (tak twierdzi) (ja tylko program testuję) i mu błąd wyskakiwał i ja stwierdziłem by się zapytać bo nie wiem jak to samemu rozwiązać.

4

Odp: błąd przy zapisie do artx

adamp4 napisał/a:

Tak, właśnie taki błąd wyskakuje.
Dodam, że klucz zakupił kolega (tak twierdzi) (ja tylko program testuję) i mu błąd wyskakiwał i ja stwierdziłem by się zapytać bo nie wiem jak to samemu rozwiązać.

Przy wersji testowej nie ma możliwości zapisu szablonu. Program jest dedykowany tylko na jeden komputer. Jeli wiec otrzymałeś go od kolegi, który już zainstalował go uprzednio na swoim to ty mozesz go uzywać tylko w wer. testowaj, bez autoryzacji, chyba że wykupisz klucz

5 (edytowany przez adamp4 2012-03-29 15:09:55)

Odp: błąd przy zapisie do artx

Kolega ma ten sam błaąd. Mam rozumieć, że ktoś mu sprzedał aktywny klucz i/lub go naciągnoł?

6

Odp: błąd przy zapisie do artx

adamp4 napisał/a:

Kolega ma ten sam błaąd. Mam rozumieć, że ktoś mu sprzedał aktywny klucz i/lub go naciągnoł?

prawdopodobnie tak, można to jednak sprawdzić na stronie artisteer'a albo skierować problem do wsparcia technicznego, oni na pewno pomogą. Oczywiście jeśli twój program jest legalny, tzn jeżeli wpisany kod odblokował program. Cały myk w tym' że dopóki masz wer. testową, bądź wpisany kod był już wcześniej użyty, nie zapiszesz projektu. Tylko właściwy legalny klucz odblokuje program

7

Odp: błąd przy zapisie do artx

Witam.
Jeśli mimo aktywowania programu nadal pojawia się "Zapis pliku niemożliwy..." to nie jest kwestia błędnego klucza ponieważ sama aktywacja się powiodła. Powodem jest fakt, iż użytkownik wcześniej prawdopodobnie miał "lewy" klucz bądź "lewą" wersję programu.  Pozostaje usunięcie błędnego klucza z rejestru, odinstalowanie programu i ponowna aktywacja.

pozdrawiam...